Въпроси и отговори
Vendo.bg - пазаруване
Vendo селектира за теб уникални продукти от различни производители, които можеш да поръчаш с директна доставка от цял свят. Тук ще се забавляваш откривайки по-лесно всичко необходимо за твоят стил и уютен дом. Vendo е забавно шопинг преживяване, което си заслужава да споделиш с твоето семейство и приятели!
Как работи Vendo.bg?
За да можем да предложим любимите ти продукти на много изгодни цени, е необходимо да заплатиш избрания продукт чрез един от лесните методи за предварително плащане описани в секцията "Как се плаща". В замяна получаваш нашата гаранция за 100% удовлетвореност, която включва лесно връщане на направеното плащане ако не получиш поръчката си в срок, както и съдействие при връщане на дефектен или сгрешен продукт.
Защо да се регистрирам?
Регистрацията не е задължителна, но е изключително лесна, трябва само да попълниш своето име, е-мейл и папрола или да се регистрираш с един клик чрез Facebook. Само регистрираните потребители ще могат да се възползват от редица предимства достъпни само за членовете на Vendo.bg. С регистрацията си, автоматично се включваш в нашата cashback/кешбек пргорама и с всяка покупка получаваш обратно пари в сметката си под формата на бонус точки. Бонус точките могат да бъдат използвани за полкупки на продукти от сайта както и за допълнителни отстъпки. Ще можеш да следиш историята на твоите поръчки. Ще можеш да добавяш и наблюдаваш любимите си продукти в специална листа "Желани" като кликнеш на иконката сърце на страницата на всеки продукт. По този начин създаваш листа с любими продукти, които харесваш или искаш да купиш по-късно. Като член на Vendo.bg ще получаваш периодично промо кодове и новини по Е-мейл за ексклузивни намаления и промоции.
Как да поръчам?
От менютата на сайта можеш да разгледаш подобни продукти във всяка категория. На всяка продуктова страница можеш да избираш количество и вид от продукта, който желаеш да поръчаш, с кликването на бутона "КУПИ" ще бъдеш пренасочен към страницата количка, в която ще видиш всички добавени до момента продукти. Кликни на бутона "ПЛАЩАНЕ" и ще бъдеш пренасочен към последната стъпка за завършване на поръчката. Тук е необходимо да попълниш твоите данни за доставка, както и да избереш начина, по който желаеш поръчката ти да бъде доставена. В последната стъпка избери най-удобния за теб начин на плащане. За да завършиш поръчката кликни на бутона "ЗАВЪРШВАНЕ НА ПОРЪЧКАТА"
Какво означава поръчка по телефон?
С кликване на бутона "ПОРЪЧКА ПО ТЕЛЕФОН" на страницата на всеки продукт, можеш да направиш поръчка без регистрация бързо и лесно , ще се появи прозорец където е необходимо да въведеш твоето име и телефонен номер, за да завършиш поръчката, кликни на бутона "ПОРЪЧАЙ" Поръчката ти ще бъде въведена в нашата система под определен номер, след което наш служител ще се свърже с теб за да ти предостави нужната информция за завършване на плащането. При този метод на поръчка двата единствени начина на плащане са:
"В брой с Еконт паричен превод" и "В брой на каса на Български Пощи"
Как се извършва плащането на поръчките?
След като избереш количество от продукта който желаеш да купиш, ще бъдеш пренасочен към страницата количка, в която ще видиш всички добавени продукти до момента. Кликни на бутона "Плащане" и ще бъдеш пренасочен към последната стъпка за завършване на поръчката. Тук е необходимо да попълниш твоите данни за доставка, както и да избереш начина, по който желаеш поръчката ти да бъде доставена, в последната стъпка избираш най-удобния за теб начин на плащане. Плащането на поръчката може да се извърши чрез един от следните методи за предварително плащане:
"В брой с Еконт паричен превод" - Лесно предварително плащане с паричен превод в брой на куриер на Еконт, който ще ви посети директно на вашия адрес за да инкасира сумата на поръчката ви, без допълнителни такси. При избор на този метод, след завършване на поръчката ще се свържем с теб на посочения телефон за да уточним час за посещение от куриер на Еконт на когото да заплатиш сумата по направената поръчка или можеш да направиш плащането в най-близкия офис на еконт. В срок от 8 часа след отчитане на плащането - статусът на твоята поръчка ще бъде променен от: "Очаква плащане" на "Изпратена".
"С банков превод" - Плащанe с нареждане на банков превод към сметка на "Вендо България" от всяка банка.Чрез Банков превод можеш да ни преведеш сумата за плащане на поръчката си във всеки един банков клон или чрез електронно банкиране. В края на поръчката ще получиш нашият IBAN номер, както и инструкции за плщането, за основаниие на превода въведи НОМЕРА на твоята поръчка. Когато правиш превода на каса или от сметка в клоновете на Първа инвестиционна банка или електронно банкиране от същата банка, статусът на твоята поръчка ще бъде променен от: "Очаква плащане" на "Платена" в срок от 8 часа след отчитане на плащането.Когато правиш превод от друга българска банка, е възможно забавяне на отчитането на плащането до 3 работни дни, като веднага след отчитането му статусът на твоята поръчка ще бъде променен от: "Очаква плащане" на "Платена".
"В брой на каса на Български Пощи" - При избор на плащане чрез български пощи е необходимо да посетиш някой пощенски клон и да попълниш стандартна бланка 'Пощенски запис'. Веднага след завършване на поръчката ще видиш данните и инструкциите необходими за изпращане на пощенския запис. Адресите на всички пощенски клонове можеш да видиш ТУК. Tъй като пощенските записи се обработват един път на няколко дни, ако желаеш да ускориш процедурата по изпълнението на твоята поръчка, можеш да ни изпратиш снимка на оригиналната бланка 'Пощенски запис' с която си изпратил записа с печат от пощата. Снимай или сканирай бланката и ни изпрати снимката на е-мейл: 365vendo@gmail.com. Веднага след отразяване на плащането, статусът на поръчка ти, ще бъде променен от: "Очаква плащане" на "Платена".
"Плащанe с Visa, MasterCard" - Бързо и леснено плащане с кредитна или дебитна банкова карта. 100% сигурно, извършва се посредством системата на Борика. При плащане на твоята поръчка с кредитна или дебитна карта Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro, твоите банкови данни не се предават към нас и са абсолютно защитени посредством виртуалния POS терминал на БОРИКА. Системата на БОРИКА гарантира 100% сигурност при плащането. Веднага след отчитане на плащането статусът на твоята поръчка ще бъде променен от: "Очаква плащане" на "Платена".
"Плащане с EasyPay" - Улеснено плащане в брой на една от 1500-те каси на Easypay в цялата страна до 24 часа след завършване на поръчката. При избор на плащане с EasyPay след завършване на поръчката получаваш уникален 10 цифрен код, с който можеш да платиш в брой във всички офиси на Easypay и в повечето клонове на Билла, Пикадили, Фантастико, ЦКБ, ПИБ, Office 1 Superstore и др. Адресите на всички офиси на EasyPay можеш да видиш ТУК. Срока, в който трябва да направиш плащането при избор на този метод е 24 часа след подаването на поръчката и издаването на 10 цифрения платежен код. След плащане на каса, системата автоматично ще промени статуса на твоята поръчка от: "Очаква плащане" на "Платена".
"Плащанe с ePay.bg" - надеждна и 100% сигурна българска система за онлайн плащания. В случай, че имаш регистрация в ePay.bg можеш да платиш от микросметка или директно чрез банкова карта. Веднага след завършване на плащането статусът на твоята поръчка ще бъде променен от: "Очаква плащане" на "Платена".
Как се извършва доставката?
Поръчката ти ще бъде изпратена от съответния търговец в рамките на няколко дни. Срокът за получаване на всяка поръчка варира между 20 и 60 дни тъй като всички пратки се изпращат от чужбина и срокът зависи от коя държава пристига поръчката. В повечето случаи не надвишава 30 работни дни. Когато установиш забавяне по голямо от 90 дни, се свържи незабавно с нас за съдействие и за възстановяване на платената сума. Можеш да избираш между един от следните три начина на сигурна доставка:
1. Доставка чрез БЪЛГАРСКИ ПОЩИ, получаваш известие когато пратката ти е пристигнала в пощенския клон, или пощальонът ще я достави директно на твоят адрес когато това е възможно. Цената на услугата е 0.00 лв
2. Доставка до офис на ЕКОНТ, получаваш пратката си директно в избран от теб офис на Еконт. Цената на услугата е 5.50 лв
3. Доставка до твоят адрес чрез куриер на ЕКОНТ, получаваш пратката си с доставка от куриер директно на твоя адрес. цената на услугата е 7.00 лв.
Всеки един от описаните начини на доставка е сигурен и включва нашата гаранция за 100% възстановяване на платената сума в случай, че поръчката ти не пристигне до 90 работни дни или продуктът е сгрешен или дефектен. Нито един от изброените методи за доставка не гарантира по-бързо получаване на поръчката, затова нашият съвет е да избереш този който е най-удобен за теб.
Как да отменя поръчката която направих?
Можеш да отмениш поръчката си по следните начини. Когато поръчката ти не е била платена в посочения срок, тя се анулира автоматично. Когато поръчката ти е платена но все още статусът и не е променен от "ПЛАТЕНА" на "ИЗПРАТЕНА" в този случай е необходимо да се свържеш с нас на следния е-мейл: 365vendo@gmail.com
Как става връщането на продукт?
Поръчката може да бъде върната в срок от 14 дни след нейното получаване. За да ти съдействаме е необходимо да се свържеш с нас на следния е-мейл: 365vendo@gmail.com. Паричната стойност на върнатите продукти ще бъде прехвърлена на посочена банкова сметка или чрез пощенски паричен превод в офис на ЕКОНТ, Прехвърлянето на парите ще се осъществи след като VENDO.BG получи обратно върнатите продукти! Всички разходи по превода и куриерските такси за връщане на продукта са за твоя сметка, освен в случаите когато има направена рекламация за продукта/поръчката която се връща. Платената сума ще ти бъде върната в рамките на 7 дни след получаването на продукта в нашия офис във вида, в който първоначално си го получил.
Как да използвам Бонус Точки във Vendo.bg?
Чрез кешбек системата за бонус точки, получаваш по 1 бонус точка за всеки похарчен лев във Vendo.bg. Веднага щом поръчката ти бъде платена, бонус точките се превеждат във твоят виртуален портфейл. Получаваш е-мейл известие за броя на получените бонус точки след всяка завършена поръчка. Можеш да следиш натрупаните бонус точки от своя потребителски акаунт, както и да преглеждаш историята на плащания с бонус точки. Бонус точките могат да бъдат използвани за допълнителни отстъпки както и плащането изцяло на продукти от Vendo.bg. Можеш да ги използваш в последната стъпка преди поръчка, като въведеш желаното количество в обозначеното поле и кликнеш на зелената отметка за да ги приложиш към сметката си. Можеш да видиш цената в Бонус Точки точно под цената в лева на страницата на всеки продукт. Количеството точки, който получаваш за всеки отделен продукт можеш да видиш в полето "Бонус точки" точно под полето "Доабави в желани" на всяка продуктова страница. Бонус точките нямат давност и могат да бъдат използвани изцяло или частично. Като пример виж таблица по-долу.
Цената обявена на сайта включва ли мито, ддс и други такси?
Всички продукти поръчани от Vendo.bg независимо дали пристигат от 3ти страни различни от Европейския съюз са с включени в цената и платени такси и ддс. При получаване на продуктите, не се дължат никакви допълнителни такси от ваша страна.
Поръчката ми е със статус Завършена, но все още не съм я получил, Защо?
В случай че сте получили е-мейл с който ви информираме че сте получили бонус точки и статусът на поръчката ви е променен на Завършена/Приключена и все още не сте я получили, това означава, че ще я получите в рамките на 24 до 48 часа в офиса на еконт или посочения адрес, за доставките до адрес. Очаквайте СМС от куриерската фирма в деня на доставката.
Контакти
За връзка с нас моля използвайте един от следните методи:
В дъното на менюто на сайта:
от линка "Чат с оператор"
от линка "Връзка с нас"
по телефон: 0878 976 755
съобщение във фейсбук на адрес: https://www.facebook.com/Vendo.bg/